Service och reservdelar

 

Service och reservdelar

Vår service är rikstäckande och våra specialutbildade servicetekniker identifierar och löser problem på maskiner såväl som på anläggningar. Under åren har vi byggt upp stor erfarenhet inom stora och komplexa projekt.

Vi har alltid de vanligaste reservdelarna på lager och är redo att leverera dessa så fort som möjligt. När det gäller specialreservdelar kan dessa vanligtvis levereras hurtigst muligt

Kundvård

När du har fått din maskin eller anläggning levererat tar vår serviceavdelning över och ser till att ge den optimale servicen för att säkerställa att driften upprätthålls. Vid driftstopp kan vi i många fall lösa problemet via telefon. Om detta inte är fallet skickar vi en servicetekniker från vår verkstad så fort som möjligt.

Kvalitetssäkring

För att säkerställa kvalitén av service och reparationer är i överensstämmelse med avtalet fyller våra servicemontörer alltid i servicerapporter. Detta hjälper till att ge både kunden och oss en bra översikt över vad som har gjorts på maskinen och är därmed en garanti för att maskinen eller anläggningen uppfyller de angivna kraven och att servicenivån är tillfredsställande.

Serviceavtal

Vi vet hur snabbt något kan gå fel vid drift, om inte en maskin eller anläggning underhålls tillräckligt. För att undvika onödiga driftsstopp rekommenderar vi ett serviceavtal. Med den gör vi service på maskinen eller anläggningen med överenskomna intervaller. Om maskinen eller anläggningen kontrolleras regelbundet förlängs den totala livslängden avsevärt.

 

Skicka oss ett mail: service@retecmiljo.se

eller använd detta kontaktformulär:

Har du fler frågor för maskinerne?

- eller andra produktspecifika önskemål, kontakta följande personer:

Bart Lansink

Bart Lansink

Eftermarknad och Service

Mail: bla@retec.dk
Tel: +45 7370 9250

Daniel Gunnarsson

Daniel Gunnarsson

Försäljningsingenjör

Mail: dgu@retecmiljo.se
Mobil: 070 337 20 10

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev